بارسلونا 3 – رئال مادرید 2: والدس امیدهای رئال را زنده کرد!
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

تیتو ویلانووا در این بازی کریستین تی‌یو را نیمکت‌نشین کرده و به الکسیس سانچس بازی داده بود. او کارلس پویول، سسک فابرگاس، یوردی آلبا و داوید ویا را هم نیمکت‌نشین کرده بود.

مورینیو هم رائول آلبیول را در دفاع به جای په‌په به میدان فرستاده بود و با قرار دادن خوسه کایخون در ترکیب، آنخل دی‌ماریا و گونسالو ایگواین را روی نیمکت گذاشته بود.

مادرید بازی را بهتر آغاز کرد اما طولی نکشید که بارسا به همان سبک همیشگی خود بازی را در دست گرفت. آندرس اینیستا به‌ویژه در این تیم درخشان بود.


لیونل مسی در دقیقه 19 روی پاس دنی آلوز به پیش رفت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. او ده دقیقه بعد موقعیتی بهتر یافت اما پس از آن که دو مدافع حریف را جا گذاشت باز هم ضربه‌اش را به بیرون زد.

بازی در این نیمه داشت نبردی فرسایشی می‌شد که پدرو با ضربه خوبی که زد طراوت را به بازی برگرداند. ضربه او را ایکر کاسیاس به‌زیبایی به کرنر زد.

رائول آلبیول در این نیمه چند خطا انجام داد اما داور اعتقادی به دادن کارت زرد به او نداشت و یک بار هم الکسیس در محوطه جریمه حریف خود را به زمین زد اما داور به او هم اخطاری نداد.

اوضاع در نیمه دوم بسیار تغییر کرد. در دقیقه 55 بود که روی ضربه کرنر دقیق مسعود اوزیل، و جای‌گیری اشتباه سرخیو بوسکتس، کریستیانو رونالدو توپ را با ضربه سر وارد دروازه والدس کرد که سر جایش ایستاد و واکنشی نشان نداد.

کریس رونالدو باز هم نوکمپ را دعوت به سکوت کرد، اما شادی طرفداران رئال تنها چند ثانیه دوام داشت و بارسا پس از شروع بازی به گل رسید. خاویر ماسچرانو از نیمه خودی توپ را با پاسی دقیق به پدرو سپرد، و او هم از دست فابیو کوئنترائو گریخت و با ضربه‌ای دقیق دروازه کاسیاس را گشود. البته این گل مشکوک به آفساید بود.

دو تیم بازی را برای دقایقی در دست گرفتند و در دقیقه 68 بود که بارسا به گل رسید. سرخیو راموس با تکل بدی اینیستا را در محوطه جریمه سرنگون کرد و چاره‌ای جز اعلام پنالتی برای کارلوس گومس نگذاشت. مسی پشت توپ ایستاد و با فریب کاسیاس گل زد.

بارسا در دقیقه 78 پیروزی خود را تا حد زیادی قطعی کرد. اینیستا با حرکتی دیدنی از دست چند بازیکن حریف گریخت و با پاسی فوق‌العاده چابی را با کاسیاس تک به تک کرد. او هم تک‌ضرب توپ را از کنار دستان کاسیاس به گل تبدیل کرد.

بارسلونا در دقیقه 84 می‌توانست گل چهارم را بزند، اما حمله آنها را کاسیاس برگرداند. رئال در ضدحمله صاحب توپ شد اما بارسلونا توپ را پس گرفت. آدریانو توپ را به والدس پاس داد و دروازه‌بان بارسا توپ را به شکل ضعیفی کنترل کرد، و سپس در حالی که می‌توانست آن را به‌آسانی دفع کند تلاش کرد دی‌ماریا را دریبل بزند. بازیکن آرژانتینی توپ را به‌راحتی از والدس گرفت و به گل تبدیل کرد تا امیدهای رئال را برای فتح سوپرجام زنده نگاه دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان